Dostawa i zwroty

Wszystkie zamówienia na terenie Polski wysyłamy na nasz koszt.

Oferujemy dwie opcje dostawy:

DPD

Wybór kuriera DPD zapewni dostarczenie przesyłki Klientowi do 48 godzin od momentu nadania paczki.

Na stronie DPD można zlokalizować swoją przesyłkę oraz znaleźć numery telefonów do przedstawicielstw.

Numer listu przewozowego zostanie wysłany e-mailem wraz z informacją o nadaniu paczki. 


Paczkomaty/Kurier InPost


Wybór firmy InPost zapewni dostarczenie przesyłki Klientowi do 48 godzin od momentu nadania paczki.

 

Dostawa na terenie Polski jest realizowana nieodpłatnie niezależnie od wybranej formy płatności i doręczenia. 


Zamówienia wysyłamy tego samego lub następnego dnia, jeśli towar jest fizycznie w magazynie. Nie robimy dużych stanów magazynowych i zazwyczaj doszywamy produkty po zamówieniu ich przez klienta i w takim wypadku czas realizacji wydłuża się do 7-10 dni, jednak zawsze staramy się zrealizować zamówienie najszybciej, jak to możliwe.

Wysyłki zagraniczne

Wysyłki zagraniczne realizujemy tylko za pomocą kuriera UPS

Europa – 15 € (lub 16,5 $)

Poza Europą - 25 € (lub 27,49 $)

Zwroty

 

Klient może w terminie 30 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do rozwiązania umowy sprzedaży wystarczy złożenie odpowiedniego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć mailowo - w mailu należy podać imię i nazwisko, numer zamówienia i indeks zwracanych produktów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

  • Zwrot należy odesłać na adres:

COEMI WIŚNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
ul. Pabianicka 15, Chechło Pierwsze
95-082 Dobroń
woj. łódzkie

 

W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności wyłącznie przez dokonanie przelewu na konto.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl